Durante settembre è uttobre, u VP di u dipartimentu di Tecnulugia hà guidatu a squadra di R&D à realizà u kit di test di l'antigene di u virus Corona.

Durante settembre è uttobre, u VP di u dipartimentu di Tecnulugia hà guidatu a squadra di R&D à realizà u kit di test di l'antigene di u virus Corona.

Durante settembre è uttobre, u VP di u dipartimentu di Tecnulugia hà guidatu a squadra di R&D à realizà u kit di test di l'antigene di u virus Corona. hè statu riesciutu à esse sviluppatu è messu in ligna di pruduzzione.U 26 d'ottobre, u Cumitatu di travagliu di Cooperazione Internaziunale di a Strada di a Seta (SRIC) hà tenutu a cunferenza video secondaria cù i dirigenti di Madrid (Spagna), cuncintrendu annantu à una cooperazione internaziunale ulteriore. Ramon, u presidente di a Confederazione Spagnola di l'Intrapriża; U Signore Victor, u Capu di l'Uffiziu di Promozione d'Investimenti di Madrid in Cina; Mr.

Daniel, Cunsiglieru Economicu MIA di l'Uffiziu Municipale di u Cummerciu Esternu di Madrid; Mr.Meng Lingwen, CEO di Gaobeidian PRISES Biotechnology Co., Ltd., è altri rappresentanti anu assistitu à a videoconferenza. Durante a Cunferenza, u Signore Ramon hà presentatu a Confederazione Spagnola di l'Intrapriża chì hè una urganizazione auturizata chì raprisenta i so membri è agisce da ponte trà l'imprese latino-americane è europee; ci sò più di 240 catene di membri chì servenu u so scopu di salvaguardà cumpletamente l'interessi di l'imprese spagnole è formanu una unità per cunnesse cù l'industria di servizii high-end naziunali è stranieri, furnendu i so servizii prufessiunali. U SRIC organizza regolarmente riunioni di cumunicazione industriale per prumove scambii trà imprenditori è discutere inseme di u sviluppu. U SRIC si concentra nantu à e cumpagnie europee di fabbricazione avanzata è di dispositivi medici, è pò fornisce à e cumpagnie servizii di atterraggio è docking precisi, allargendu u so cuntenutu di u prugettu, dendu pienu ghjocu à i vantaghji di e risorse di a piattaforma, fà più successi, è uttene un risultatu win-win per tutti i partiti.

U 2021, da u 13 à u 16 di maghju, a sucietà hà participatu à a 84a Fiera Internaziunale di l'Attrezzatura Medica China (CMEF) in Shanghai (Cunvenzione Naziunale è Centru di Esposizione), u Numaru di Stand: 62Q42 chì vi aspetta!


Tempu di posta: Maghju-24-2021
+86 15910623759